Måndag 21 augusti klockan 18:00 har vi evenemangsmöte i Partille Arena (konferensavdelningen plan 3) inför Säsongen 2017-2018.
Vi är idag runt 80 personer som arbetar med olika saker under ett evenemang och vi
söker alltid nya värdar.

Vi hoppas att några nya känner att de vill vara med och du som är intresserade anmäler dig till denny@savehof.se

OBS! anmälan senast fredag 18 augusti (så jag kan beställa rätt antal till fikat)

Arbetsuppgifterna kan vara följande:
Scanna biljetter, sälja 50/50 lotter, lägga golvreklam och ställa ut skärmar och vara
Publikvärd på läktarna för att visa var publiken skall sitta.

Vi bjuder på kaffe, smörgås och vatten på mötet.

Agenda

  1. Välkomna
  2. Presentation av nya medarbetare
  3. Presentation av transtickets biljettsystem
  4. Säkerhetsutbildning med Ulf Grimberg
  5. Övriga frågor
  6. genomgång i de olika grupperna (utbildning scanning för entrévärdarna)